Bestin Group is een holding die bank- en verzekeringskantoren uitbaat. Sinds vorig jaar groeide de organisatie naar vijf vestigingen. Om hun klanten optimaal te bedienen, was een betrouwbaar en veilig IT- en communicatieplatform cruciaal.
Teamtel ondersteunt Bestin Group met een uniforme en veilige IT-omgeving. Hieronder lees je de Q&A met medebestuurder Inge Claes.
Onze grootste uitdaging was dat we met vijf vestigingen alles op één lijn moesten krijgen. Zowel e-mail, internet als telefonie moesten geïntegreerd worden in één communicatieplatform. Daarnaast werken we in een zeer gevoelige sector – bank en verzekeringen – waardoor veiligheid absoluut prioritair is. Alle klantgegevens moeten in een uiterst veilige omgeving beheerd worden.
Teamtel heeft ons begeleid bij het opzetten van een uniforme, veilige en efficiënte IT-omgeving. Daardoor beschikken al onze vestigingen nu over dezelfde systemen en is de communicatie gestroomlijnd. Voor ons betekent dit dat we zorgeloos kunnen focussen op onze klanten, zonder ons druk te maken over IT-problemen.
Voor mij is het typisch aan Teamtel dat je niet gewoon een IT-specialist over de vloer krijgt, maar een team dat echt meedenkt. Ze zijn flexibel, bereikbaar en geven vertrouwen en rust aan onze organisatie.
Teamtel maakt IT eenvoudig en zorgeloos, zodat wij ons volledig kunnen concentreren op onze klanten.
Omdat Teamtel verder gaat dan puur technische ondersteuning. Ze denken actief mee, zorgen voor veiligheid en bieden oplossingen op maat die écht aansluiten bij de noden van je organisatie.