Startpagina / Wat is Cloud & VoIP telefonie
Image
Image
Cloud

Een telefooncentrale in de cloud, ook wel 'hosted PBX' genoemd, is niet fysiek aanwezig op je bedrijfslocatie. De virtuele telefooncentrale staat in een beveiligd datacenter. 

Doordat de telefooncentrale een software is hoef je niet meer te investeren in een dure fysieke telefooncentrale. Daarbij geniet je van allerlei functionaliteiten, stel je alles zelf makkelijk in en is je telefooncentrale steeds up-to-date.

VoIP

VoIP is de afkorting van ‘Voice over IP’: bellen via het internet. Door VoIP heb je geen aparte telefoonlijn of fysieke telefooncentrale meer nodig. De gesproken taal wordt omgezet naar datapakketjes die verstuurd worden over het internet. De datapakketjes die toekomen bij de ontvanger worden terug omgezet naar spraak. Je belt betrouwbaar en goedkoop van overal ter wereld waar je verbonden bent met het internet via wifi, 3G of 4G.

Image
Image
Unified Communications

Unified Communications (UC) gaat over het integreren van communicatiekanalen in één dashboard. Zo heb je slechts één dashboard voor het houden van webmeetings, het maken van uitgaande en beantwoorden van inkomende oproepen, de beschikbaarheid van collega's te zien, voicemails beluisteren en met je collega's te chatten. De zender hoeft dus niet na te denken over welk communicatiemiddel hij best gebruikt aangezien de ontvanger elke communicatie in zijn dashboard ontvangt!

Mobile

Dankzij de smartphone app bel je met je vast zakelijk nummer van overal ter wereld. Ook inkomende oproepen op je zakelijk nummer worden afgeleverd op je smartphone via de app. Het enige dat je nodig hebt is een smartphone & verbinding met het internet via wifi, 3G of 4G. Telefoonboek, presence, webmeetings, chat, voicemails & recordings zijn in de app geïntegreerd. Overal bereikbaar hoe en wanneer jij het wil!

Image