Startpagina / Veelgestelde vragen

Hoe werkt de telefonie van Teamtel?

Als klant van Teamtel krijg je een telefoonnummer of behoud je je eigen telefoonnummer. Deze wordt gekoppeld aan een VoIP trunk waardoor je overal naartoe kan bellen.

Wij verzorgen het beheer van jouw telefooncentrale zodat jij kan genieten van maximale vrijheid & zorgeloosheid met de hoogste professionaliteit. Jij beslist op elk moment zelf  wat er gebeurt als je telefoonnummer(s) gebeld wordt. Zo stel je bijvoorbeeld in dat wanneer je nummer gebeld wordt er een professionele welkomstboodschap speelt waarna de gewenste toestellen één voor één of tegelijk beginnen rinkelen. 

Medewerkers die vaak buiten de deur werken gebruiken de super handige smartphone app of schakelen hun telefoonnummer eenvoudig door naar hun mobiel nummer of gebruiken de smartphone app. Het is ook mogelijk om je telefonie nog verder uit te breiden met keuzemenu’s en wachtrijen, zodat je je klanten optimaal van dienst kan zijn.

Hoe is de kwaliteit van VoIP-telefonie?

Kan ik mijn eigen telefoonnummer(s) behouden?

Heb ik een een toestel nodig?

Is de cloud wel veilig?

Kan het ook op locatie?

Heb je nog andere vragen?