Startpagina / Telefooncentrale

Telefooncentrale | Teamtel - Bel Slimmer

Wat is een telefooncentrale?

Een telefooncentrale maakt het mogelijk om op een professionele manier te bellen met klanten. Zo geniet je van gelijktijdige gesprekken en verschillende opties om het telefoonverkeer efficiënt af te handelen.

Een telefooncentrale in de cloud, ook wel hosted telefooncentrale genoemd, is niet fysiek aanwezig op je bedrijfslocatie. De virtuele telefooncentrale staat in een beveiligd datacenter. 

Voordelen telefooncentrale in de cloud?

Doordat de telefooncentrale een software is hoef je niet meer te investeren in een dure fysieke telefooncentrale. Daarbij geniet je van allerlei functionaliteiten, stel je alles zelf makkelijk in en is je telefooncentrale steeds up-to-date.

Dankzij onze telefooncentrale in de cloud & VoIP ben je overal bereikbaar.

- Eenvoudig online beheer
- Optimale bereikbaarheid
- Geen dure investeringen
- Steeds up-to-date
- Maximale functionaliteiten

De functionaliteiten van een telefooncentrale?

Een hosted telefooncentrale heeft heel wat professionele functionaliteiten tegen een betaalbare prijs.

Enkele functionaliteiten van onze cloud telefooncentrale:

  • Flexibel doorverbinden
  • Keuzemenu's
  • Belgroepen
  • Wachtmuziekjes
  • Openingstijden
  • Webmeetings
  • Presence

Wat heb je nodig voor een telefooncentrale in de cloud?

In principe enkel een internetverbinding. Dit kan via ethernet, wifi, 3G of 4G zijn. Zodra je met internet geconnecteerd bent kan jouw toestel zich registreren bij de telefooncentrale. De telefooncentrale routeert dan de inkomende/uitgaande oproepen zoals jij wilt. De connectie met het publiek telefonienetwerk gebeurt via een SIP trunk. Deze SIP trunk is ingesteld in jouw telefooncentrale en ook je telefoonnummers zijn hieraan gekoppeld.


Meer weten over een telefooncentrale in de cloud?

Ga naar De Teamtel Blog of klik hier voor contact met ons op te nemen.