Startpagina / Telefooncentrale & unified communications platform
Kostenbesparing, gemak, flexibiliteit en de vele functionaliteiten zijn de voornaamste beweegredenen om van een fysieke telefooncentrale over te stappen naar een telefooncentrale in de cloud
 

Eenvoudige tarieven - Geen verrassingen 

Gebruikers  1 tot 9 10 tot 19 20+
Telefooncentrale & UC platform (maandelijks) 10 / gebruiker € 9 / gebruiker Op aanvraag

Wat is er inbegrepen?

Activatie
Configuratie
Installatie
Beheer
Onderhoud
Updates

Welke functionaliteiten zijn er inbegrepen?

Flexibel schakelen
Keuzemenu
Meldingen
Belgroepen
Wachtrij
Wachtmuziek
Openingstijden
Voicemail naar e-mail
Fax naar e-mail
Gespreksopname
Filters
(Centraal) telefoonboek
Rapportage
Telefonisch vergaderen
Webmeeting
Beschikbaarheid
Chat
Klik en Bel
Softphone & web client
Mobiele App
Microsoft Outlook
Office 365 (enkel adresboek)
Integratie mogelijkheden* X X X
Inbreken/meeluisteren/fluisteren** X X X
*Verschillende integratiemogelijkheden (o.a. CRM-, boekhoud- en customer support software) tegen een maandelijkse meerprijs mogelijk. Voor meer informatie hieromtrent gelieve contact met ons op te nemen.
**Deze en andere call center / contact center functionaliteiten zijn mogelijk tegen een maandelijkse meerprijs. 
Voor meer informatie hieromtrent gelieve contact met ons op te nemen.

Nog vragen bij de tarieven?
Klik hier voor contact met ons op te nemen.