Startpagina / Callcenter telecom oplossingen

VoIP call center oplossingen

Voor een call-center is een efficiënte, voordelige en betrouwbare telefonieoplossing van cruciaal belang. Zowel in- als outbound bellen moeten op een eenvoudige en schaalbare manier werken.

Er zijn heel wat tools beschikbaar om een belproces binnen een call-center te verbeteren op een relatief goedkope manier. Of u nu een call-center bent met 5 of 500 agenten: hoe beter uw telefonie, hoe beter uw service.

Teamtel call-center VoIP software:

technical support icon Softphone

Via Teamtel's innovatieve softphone kan er eenvoudig via de pc gebeld worden. Hierdoor worden heel wat interessante nieuwe toepassingen mogelijk om efficiënter en mobieler te werken.

 technical support icon Click-2-call

Bel met 1 muisklik vanuit uw CRM, Excel of een webpagina klanten op. Hierdoor kan er een stuk sneller gebeld worden en vermijdt uw tijdverlies bij het intoetsen van bijvoorbeeld een fout nummer.

technical support icon Automatische rapportages

Ontvang uitgebreide rapportages op groep en individueel niveau. U stelt zelf in wanneer u uw rapportages wenst te ontvangen (dagelijks, wekelijks, maandelijks) en u krijgt deze steeds in PDF formaat in je mailbox. Via ons real-time wallboard kunt u alles ook live in 1 oogopslag volgen.

technical support icon Meeluisteren, inbreken, opnemen

Verbeter u coachingsmogelijkheden. Luister gesprekken mee vanop afstand, geef feedback tijdens het gesprek met de fluister optie. Ook kunnen alle gesprekken worden opgenomen en 90 dagen worden bijgehouden.

technical support icon Service en support

Wij bieden 24 / 7 support en garanderen 99,9% up-time. Ieder call-center krijgt steeds een aparte back-up centrale. Zo ben je zeker dat er geen storingen of onderbrekingen zijn. U geniet steeds van een optimale belverbinding en U kan rekenen op onze ondersteuning.

Call center telecom partner

Demo-sessie

Wij komen graag bij u op kantoor om een demo-sessie van onze call center oplossingen. Samen bespreken we de voordelen en meerwaarde voor de telecom oplossing van uw call center.