Virtuele telefooncentrale: VoIP voor KMO's | Teamtel
Startpagina / Teamtel / Virtuele telefooncentrale
Virtuele telefooncentrale

Virtuele telefooncentrale

Virtueel in de cloud, perfect voor VoIP

De virtuele PABX is voor KMO's een zeer goede oplossing. Je kan gemakkelijk gesprekken doorschakelen en omleiden. Hiernaast ontvang je maandelijks een overzichtelijke factuur en wordt onderhoud je geheel uit handen genomen.

Mede door de mogelijke kostenbesparing en vermindering in het onderhoud is de virtuele centrale een echte aanrader voor de bedrijven tot 50 medewerkers. Ook grotere bedrijven, die voornamelijk gebruik maken van de basale opties van de telefooncentrale, kunnen voordeel behalen wanneer ze een prijsopgave aanvragen.

Een virtuele telefooncentrale offerte aanvragen? Laat je contactgegevens achter en binnen een kwartier bellen wij je terug.

Voordelen en nadelen van een virtuele telefooncentrale

Wanneer je al gebruik maakt van een klassieke telefooncentrale is een virtuele PABX een zeer relevante optie voor het voeren van je zakelijke telefonie. Uiteraard zitten er aan het gebruik van deze virtuele oplossing voordelen en nadelen. Deze voordelen en nadelen van een telefooncentrale hebben wij hieronder voor u op een rij gezet.

Voordelen van een virtuele telefooncentrale

  • Er is niet direct een kapitaalsinvestering nodig. Je betaald maandelijks een overzichtelijke factuur voor het gebruik van deze virtuele oplossing.
  • Je maakt geen gebruik meer van de dure telefoonlijnen.
  • Ideaal voor de KMO's tot 50 medewerkers.
  • Er is geen onderhoud nodig aan een virtuele centrale.

Nadelen van een virtuele telefooncentrale

  • Wanneer er een storing op de datalijnen is kan je, tijdelijk, geen gesprekken voeren.
  • Op de lange termijn is een telefooncentrale duurder van een fysieke telefooncentrale

De virtuele telefooncentrale is de eenvoudigere optie binnen de cloud-geïntegreerde telefooncentrales. Voornamelijk voor de kleinere bedrijven is een virtuele telefooncentrale een zeer interessante optie. De kosten liggen lager dan bij een traditionele PABX doordat er gebeld wordt via VoIP en niet via de reguliere lijnen.

Wenst u ook gebruik te maken van een virtuele telefooncentrale binnen uw bedrijf? Wacht dan niet langer en neem contact met ons op, wij zullen u binnen een kwartier terugbellen.

0 Opmerkingen

Laat een bericht achter