VoIP en CRM integratie | Teamtel
Startpagina / Teamtel / VoIP en CRM integratie
VoIP en CRM integratie

VoIP en CRM integratie

Een slimme organisatie kan niet zonder een CRM-systeem en een goed telefoniesysteem. Beide zorgen voor een hogere productiviteit, betere klantenopvolging en een hogere klantentevredenheid.  

In de praktijk werkt het CRM-systeem vaak apart van het telefoniesysteem en dat is een gemist kans. Een gemiste kans om een stuk efficiënter te werken en communiceren met klanten. Met Teamtel haal je als bedrijf een partner in huis waarmee je al je communicatie in één oplossing integreert:
  • Telefonie (vast en mobiel)
  • Web conferencing & groepsgesprekken 
  • Integratie met je CRM-systeem

CRM + VoIP 

CRM + VOIP

Standaard biedt Teamtel ondersteuning aan een breed gamma aan CRM en ERP systemen zoals:

  • Teamleader
  • Salesforce
  • Microsoft Outlook
  • Google Contacts
  • Office 365
  • Microsoft Dynamics
  • Exact Online
  • Zendesk

Zelf als uw CRM-systeem niet in deze lijst staat kan Teamtel een integratie verwezelijken via API. Neem contact op met ons zodat we kunnen nakijken hoe jouw CRM of ERP systeem geïntergeerd kan worden met je telefoonsysteem.

Click-2-call via Google Chrome

Als je Google Chrome gebruikt kun je bovendien de Click2Call-extensie installeren. Je belt dan met één klik vanuit je CRM-systeem of Office 365 zonder hier extra plug-ins voor te moeten installeren. Ook kun je hiermee direct een nummer op een webpagina bellen.

0 Opmerkingen

Laat een bericht achter