Call center VoIP sofware | Teamtel
Startpagina / De Teamtel VoIP Blog / Call center VoIP sofware
Call center VoIP sofware

Call center VoIP sofware

Voor een call-center is een efficiënte, voordelige en betrouwbare telefonieoplossing van cruciaal belang. Zowel in- als outbound bellen moeten op een eenvoudige en schaalbare manier werken.

Er zijn heel wat tools beschikbaar om een belproces binnen een call-center te verbeteren op een relatief goedkope manier. Of je nu een call-center bent met 5 of 500 agenten: hoe beter je telefonie hoe beter je service.

Teamtel VoIP call-center oplossing:

Softphone

Via onze innovatieve softphone kan er eenvoudig via de pc gebeld worden. Hierdoor worden heel wat interessante nieuwe toepassingen mogelijk om efficiënter en mobieler te werken.

Click-2-call

Met 1 muisklik bel je vanuit je CRM, Excel of een webpagina klanten op. Hierdoor kan er een stuk sneller gebeld worden en vermijd je tijdverlies bij het intoetsen van een fout nummer.

Rapportages

Ontvang uitgebreide rapportages op groep en individueel niveau. Je stelt zelf in wanneer je je rapportages wenst te ontvangen (dagelijks, wekelijks, maandelijks) en je krijgt deze steeds in PDF formaat in je mailbox. Via ons real-time wallboard kan je alles ook live in 1 oogopslag volgen.

Meeluisteren, inbreken, opnemen

Verbeter je coachingsmogelijkheden. Luister gesprekken mee vanop afstand, geef feedback tijdens het gesprek met de fluister optie. Ook kunnen alle gesprekken worden opgenomen en 90 dagen worden bijgehouden.

Service en support

Wij bieden 24 / 7 support en garanderen 99,9% up-time. Ieder call-center krijgt steeds een aparte back-up centrale. Zo ben je zeker dat er geen storingen of onderbrekingen zijn. Je geniet steeds van een optimale belverbinding en je kan rekenen op onze ondersteuning.

Gratis demo

Contacteer ons als je graag een vrijblijvende demo van onze call-center oplossingen wenst te ontvangen. 

 

0 Opmerkingen

Laat een bericht achter